Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אסף אמדורסקי : אסף אמדורסקי - ויקיפדיה : צד א, האלבום החדש של אסף אמדורסקי, הוא הפתעה גדולה.

אסף אמדורסקי : אסף אמדורסקי - ויקיפדיה : צד א, האלבום החדש של אסף אמדורסקי, הוא הפתעה גדולה.. זו תפישה אחרת של קצב. המופע, מסע אינטימי בזמן דרך הלהיטים הגדולים, מאפשר חיבור ישיר ונטול פילטרים אל לב היצירה והשירים היפיפיים המלווים אותה לאורך שני עשורים. אסף אמדורסקי פרץ לראשונה בשנת 1991 כמנהיג להקת תערובת אסקוט שבה היה הסולן והגיטריסט לצד הבסיסט בשנת 1994 הוציא אמדורסקי את אלבום הסולו הראשון שלו אסף אמדורסקי שהיה בעל נגיעות אלקטרוניות חדשניות. את ואני נוסעים לאט מילים ולחן: אמדורסקי כתב את השיר על חברתו לשעבר לטי גרובמן, שהיא הקליטה בתגובה.

זו תפישה אחרת של קצב. המלון מקבל בזרועות פתוחות יולדות שילדו במרכז הרפואי שמיר ומציע תנאי מלונאות ברמה גבוהה ובהשגחה רפואית מלאה. אף על פי שהוא מוכר בעיקר כזמר־יוצר, שני שירים בלבד של אמדורסקי כזמר הגיעו למצעדים השנתיים, ורוב שיריו במצעדים הם שירים שעיבד לאמנים אחרים. השירים נכתבו בעיניים פקוחות למגדלים הצומחים בערים ההופכות צפופות, לשטחי השדות ההולכים וקטנים בין הערים ולאנשים החזקים והחלשים שבשוליהן. את ואני נוסעים לאט מילים ולחן:

אסף אמדורסקי: מחר עולים לבלפור עם שכפ"צים ולפידים | טיים אאוט
אסף אמדורסקי: מחר עולים לבלפור עם שכפ"צים ולפידים | טיים אאוט from medias.timeout.co.il
אמדורסקי כתב את השיר על חברתו לשעבר לטי גרובמן, שהיא הקליטה בתגובה. אף על פי שהוא מוכר בעיקר כזמר־יוצר, שני שירים בלבד של אמדורסקי כזמר הגיעו למצעדים השנתיים, ורוב שיריו במצעדים הם שירים שעיבד לאמנים אחרים. קריירת סולו כוללת שלושה אלבומי אולפן (אסף אמדורסקי הראשון / השני ומנועים שקטים), אלבום הופעה חיה, אוסף ואלבום אלקטרוני בשם type b (שם. אסף אמדורסקי, זמר, פזמונאי, מלחין ומעבד. המלון מקבל בזרועות פתוחות יולדות שילדו במרכז הרפואי שמיר ומציע תנאי מלונאות ברמה גבוהה ובהשגחה רפואית מלאה. לשעבר סולן להקת ׳תערובת אסקוט׳. בכיתה יא נשר מבית הספר ולא השלים בגרות. דנה פרימן מתוך האלבום הרי את א.א.

זוכה פרס אופיר בקטגוריית המוזיקה המקורית הטובה ביותר לסרט (2008).

השירים נכתבו בעיניים פקוחות למגדלים הצומחים בערים ההופכות צפופות, לשטחי השדות ההולכים וקטנים בין הערים ולאנשים החזקים והחלשים שבשוליהן. אמדורסקי כתב את השיר על חברתו לשעבר לטי גרובמן, שהיא הקליטה בתגובה. גיטרה קלאסית וגלוקנשפיל רון אלמוג: את ואני נוסעים לאט מילים ולחן: זו תפישה אחרת של קצב. זוכה פרס אופיר בקטגוריית המוזיקה המקורית הטובה ביותר לסרט (2008). שירו הראשון של אמדורסקי במצעדים היה אהבה חדשה, מתוך אלבומו הראשון, שיצא בשנת 1994. סינתסייזר פרופט 6 נינה דבש אמדורסקי: הוא בנו של הזמר בני אמדורסקי. מתוך אלבומו הראשון אסף אמדורסקי משנת 1994. פסנתר, בס, תופים, גלוקנשפיל, סינטיסייזרים ופנדר רודס פושטק: אסף אמדורסקי עיבוד לכלי מיתר וקולות: הוקלט, מוקסס ע״י דן זיתון מאסטרינג.

קריירת סולו כוללת שלושה אלבומי אולפן (אסף אמדורסקי הראשון / השני ומנועים שקטים), אלבום הופעה חיה, אוסף ואלבום אלקטרוני בשם type b (שם. לשעבר סולן להקת ׳תערובת אסקוט׳. Apple music'te אסף אמדורסקי adlı sanatçının şarkılarını dinleyin. בכיתה יא נשר מבית הספר ולא השלים בגרות. אף על פי שהוא מוכר בעיקר כזמר־יוצר, שני שירים בלבד של אמדורסקי כזמר הגיעו למצעדים השנתיים, ורוב שיריו במצעדים הם שירים שעיבד לאמנים אחרים.

אסף אמדורסקי ממשיך להתבטא נגד ראש הממשלה: "נעלה עם לפידים ...
אסף אמדורסקי ממשיך להתבטא נגד ראש הממשלה: "נעלה עם לפידים ... from images.maariv.co.il
הוקלט, מוקסס ע״י דן זיתון מאסטרינג. השירים נכתבו בעיניים פקוחות למגדלים הצומחים בערים ההופכות צפופות, לשטחי השדות ההולכים וקטנים בין הערים ולאנשים החזקים והחלשים שבשוליהן. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. מתוך אלבומו הראשון אסף אמדורסקי משנת 1994. אסף אמדורסקי הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי. בשנת 1994 הוציא את אלבום הסולו הראשון שלו אסף אמדורסקי. דנה פרימן מתוך האלבום הרי את א.א. המלון מקבל בזרועות פתוחות יולדות שילדו במרכז הרפואי שמיר ומציע תנאי מלונאות ברמה גבוהה ובהשגחה רפואית מלאה.

זוכה פרס אופיר בקטגוריית המוזיקה המקורית הטובה ביותר לסרט (2008).

אמדורסקי כתב את השיר על חברתו לשעבר לטי גרובמן, שהיא הקליטה בתגובה. אסף אמדורסקי עיבוד לכלי מיתר וקולות: בכיתה יא נשר מבית הספר ולא השלים בגרות. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. עידן שטיינר idanshtainer@gmail.com לינק ל׳ממי קיבלתי את התורה׳. זוכה פרס אופיר בקטגוריית המוזיקה המקורית הטובה ביותר לסרט (2008). המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מלון הבוטיק המפנק בייבי אסף מהווה פתרון מושלם לימים שלאחר הלידה. גיטרה קלאסית וגלוקנשפיל רון אלמוג: מתוך אלבומו הראשון אסף אמדורסקי משנת 1994. שירה וגיטרה קלאסית יונתן דסקל: המלון מקבל בזרועות פתוחות יולדות שילדו במרכז הרפואי שמיר ומציע תנאי מלונאות ברמה גבוהה ובהשגחה רפואית מלאה. לא מפני שעד עכשיו אמדורסקי לא עשה אלבומים טובים, נהפוך הוא, רק לפני שנתיים הוא הוציא את הרי את המצויין והמאד מצליח עם שירים כרכבת לצפון. אף על פי שהוא מוכר בעיקר כזמר־יוצר, שני שירים בלבד של אמדורסקי כזמר הגיעו למצעדים השנתיים, ורוב שיריו במצעדים הם שירים שעיבד לאמנים אחרים.

אסף אמדורסקי התארח בתכנית של אורלי יניב ויואב קוטנר וביצע שניים מהלהיטים הכי גדולים שלו. דנה פרימן מתוך האלבום הרי את א.א. הוקלט, מוקסס ע״י דן זיתון מאסטרינג. שירו הראשון של אמדורסקי במצעדים היה אהבה חדשה, מתוך אלבומו הראשון, שיצא בשנת 1994. לא מפני שעד עכשיו אמדורסקי לא עשה אלבומים טובים, נהפוך הוא, רק לפני שנתיים הוא הוציא את הרי את המצויין והמאד מצליח עם שירים כרכבת לצפון.

הזמנת החתונה של אסף אמדורסקי
הזמנת החתונה של אסף אמדורסקי from img.mako.co.il
אסף אמדורסקי הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי. זו תפישה אחרת של קצב. אסף אמדורסקי, מהמוסיקאים והיוצרים המוכשרים בארץ ומולטי אינסטרומנטליסט בחסד. את ואני נוסעים לאט מילים ולחן: דנה פרימן מתוך האלבום הרי את א.א. השירים נכתבו בעיניים פקוחות למגדלים הצומחים בערים ההופכות צפופות, לשטחי השדות ההולכים וקטנים בין הערים ולאנשים החזקים והחלשים שבשוליהן. אסף אמדורסקי בקליפ בגירסת זהו זה לקלאסיקה הגדולה משנות התשעים. מתוך אלבומו הראשון אסף אמדורסקי משנת 1994.

סינתסייזר פרופט 6 נינה דבש אמדורסקי:

מחשיך בחוץ וגשם וריח של אדמה פתאום אחרי שנים עולה זיכרון שלך. אמדורסקי כתב את השיר על חברתו לשעבר לטי גרובמן, שהיא הקליטה בתגובה. אסף אמדורסקי הוא זמר, מוזיקאי, פזמונאי, מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי. זו תפישה אחרת של קצב. אנחנו ערים רוכבים על כביש צדדי את צוחקת אני לידך מגלגל ומבעיר באוטו הישן של אבא שלך. לאחר מכן, החל להתמקד במוזיקה ולא התגייס לצבא. פסנתר, בס, תופים, גלוקנשפיל, סינטיסייזרים ופנדר רודס פושטק: הוקלט, מוקסס ע״י דן זיתון מאסטרינג. מתוך אלבומו הראשון אסף אמדורסקי משנת 1994. אסף אמדורסקי התארח בתכנית של אורלי יניב ויואב קוטנר וביצע שניים מהלהיטים הכי גדולים שלו. אסף אמדורסקי בקליפ בגירסת זהו זה לקלאסיקה הגדולה משנות התשעים. את ואני נוסעים לאט מילים ולחן: המופע, מסע אינטימי בזמן דרך הלהיטים הגדולים, מאפשר חיבור ישיר ונטול פילטרים אל לב היצירה והשירים היפיפיים המלווים אותה לאורך שני עשורים.